Plattdüütsch in de KirchMitwirkende gesucht

Hilfestellungen für Plattdeutsch in der Kirche – ein online-Service für die gemeindliche Praxis

Leiw Plattdüütsche,

nu is‘t so wiet: In´n Affstimmung twischen de Mekkelborger Arbeitskrink „Plattdüütsch in de Kirch“ un dem Plattdeutschen Kirchlichen Zentrum Kirch Stück is en online-Service för dat Plattdüütsche in de Kirch inricht.
Up de Internetsiet is´n niege Adress för uns Service tau fin´n:

www.kirche-mv.de/plattdeutsch

un en niege E-Mailadress: plattdeutsch@kirche-mv.de för alle Lüüd, de uns wat tauschicken.

Wi sünd nu dorup anweest, dat wi plattdüütsche Texte bekamen. Dat künn Leder orrer Andachten, Krippenspeels, Predigten orrer Entwürfe för Gottdeinste sin. Jederein, de uns wat tauschikt möt sülvst dorup achten, dat de Text ok för anner Minschen tau bruken is. Un hei möt ok festleggen, ob hei as Verfasser nöömt sin will. Wi in Kirch Stück sammeln un ordnen de Texte un överdragen de Bidrag in‘t Internet.

Vörierst sull disse Plan (Systematik) griepen

•  Die Bibel in plattdeutscher Sprache
•  Plattdeutsche Kirchenlieder - Liederdatenbank
•  Plattdeutsche Gebete
•  Plattdeutsche Andachten
•  Plattdeutsche Predigten
•  Plattdeutsche Liturgie
•  Plattdeutsche Hörbeispiele
•  Plattdeutsche Texte zum Vorlesen und Krippenspiele
•  Plattdeutsches Lektionar

Wi bäden Juch, kramt in Kisten un Kasten, in Computers un Schapps, halt rut wat ok för anner kirchliche Mitarbeiter to bruken is un schickt uns dat tau. Wi verlat uns ob Juch Mitdoon.
Dis Mail is dortau to bruken: plattdeutsch@kirche-mv.de

Hartlich gröten deid ut Kirch Stück

Jürgen Hansen und Claus Wergin